Te afli aici: Acasa » Știință & IT » Importanta link-ului de dezabonare in campania email

Importanta link-ului de dezabonare in campania email

Link-ul sau butonul de dezabonare este un element care nu trebuie să lipsească din nici un newsletter şi nici o campanie de promovare prin email. Bineinţeles că este de dorit ca acesta să fie accesat de cât mai puţini dintre destinatarii emailului, însă absenţa lui ar putea cauza probleme mai mari decât o rată sporită a dezabonărilor.

Deşi campaniile tale respectă întocmai regulile de transmisie, sunt bine construite şi baza de date este targetată, tot vor exista destinatari care îşi vor pierde interesul din diferite motive. De aceea este bine sa le oferi link-ul de dezabonare, ca o alternativă a raportării ca spam. Din acest motiv,  link-ul trebuie să fie vizibil, separat de restul conţinutului.

Principalele motive pentru care destinatarii se dezabonează sunt fie frecvenţa sporită cu care este transmis newsletterul, fie lipsa lor de interes pentru subiect, repectiv ofertă. Introducerea link-ului de dezabonare în newsletterul sau campania ta, nu numai că te va feri de problema raportării ca spam ce are efecte directe asupra reputaţiei companiei tale, dar îţi va aduce şi o serie de beneficii. O bază de date restransă, dar activă este de preferat uneia foarte cuprinzatoare care însă nu genereaza nici un rezultat. Lipsa posibilităţii de dezabonare poate fi considerată un abuz de către anumiţi destinatari, tocmai de aceea, simpla prezenţă a acestui link atrage increderea acestora în seriozitatea companiei tale şi le oferă impresia că deţin controlul.

În momentul în care decideţi să colaboraţi cu o companie specializată în emailing este important să vă asiguraţi că aceasta respectă toate normele în vigoare şi vă poate furniza calitatea de care aveţi nevoie.

Echipa Marketing Office

Lasati un comentariu

© 2012 TimNews, toate drepturile rezervate.

Mergi sus