Te afli aici: Acasa » Show biz » Mos Craciun e scump

Mos Craciun e scump

Potrivit agenției de evaluare Brand-Finance, brandul Moș Crăciun a fost cotat la 1.600 de miliarde de dolari. Și asta în timp ce, Apple, apreciat ca fiind cel mai valoros brand al anului 2013, este evaluat la 87,3 miliarde de dolari.

Folosind o analiză similară ca în cazul evaluărilor altor branduri, agenția a luat în calcul domeniile în care imaginea lui Moș Crăciun este folosită și creșterea vânzărilor din această perioadă. Pentru a ajunge la cifra finală, agenția a aplicat o rată de drepturi de autor.

Moș Crăciun face parte din sezonul de iarnă de peste o mie de ani, timp în care și-a construit un brand de neegalat. Dacă primele sale imagini ca brand variau, Moșul fiind îmbrăcat în haine verzi, roșii sau aurii, folosirea lui în reclamele Coca- Cola a dus la actuala sa identitate vizuală.

Moș Crăciun se bucură acum de o recunoaștere de neegalat și este un ambasador extrem de profitabil pentru sute de branduri.

Lasati un comentariu

You must be logged in to post a comment.

© 2012 TimNews, toate drepturile rezervate.

Mergi sus