Te afli aici: Acasa » Știință & IT » SMS-ul ca instrument al promovarii directe

SMS-ul ca instrument al promovarii directe

SMS Marketing-ul reprezintă cel mai rapid mod de comunicare a ofertelor comerciale, oferind un procent maxim de vizualizare, în comparaţie cu alte metode de marketing direct.

Acest serviciu este recomandat a fi utilizat ca o metodă complementară de promovare, datorită volumului mic de informaţie ce poate fi transmis.

De ce funcţionează această metodă? Pentru că are numeroase avantaje.

În primul rând este rapidă, sms-urile fiind livrate aproape instant, astfel încât clientul  primeşte informaţia oriunde s-ar afla. De asemenea, este o metoda flexibilă. Folosind SMS marketing-ul, puteţi transmite  o varietate mare de mesaje: alerte text, evenimente, memento-uri, campanii de fidelizare a clienţilor etc. Fiecare dintre aceste tipuri de mesaje poate fi personalizat – poate fi adaptat în funcţie de caracteristicile demografice ale publicului tău: vârstă, sex, locaţie, hobby-uri şi preferinţe etc.

Mai mult, SMS-ul are o rata ridicată de răspuns, oferind utilizatorului posibilitatea de a răspunde simplu şi rapid şi, cel mai important, presupune costuri relativ reduse.

Mesajele sunt transmise cu un sender personalizat în limita a 11 caractere. Transmiterea ofertei fără sender personalizat nu se recomandă! Important este că destinatarul să cunoască înainte de deschiderea mesajului provenienţa ofertei. Numărul maxim de caractere acceptate în cadrul mesajului este de 160.

În ceea ce priveşte promovarea prin SMS, Marketing Office vă pune la dispoziţie o bază de date de tip B2B (business to business), cu peste 1.000.000 de numere de telefon din România, targetabilă în funcţie de domeniul de activitate al companiilor, cifra de afaceri a acestora, locaţia geografică sau numărul de angajaţi. De asemenea, veţi avea parte de suport pentru realizarea campaniei, iar transmisia va porni în ziua şi la ora solicitată de dumneavoastră.

Pentru mai multe informaţii despre bazele de date, tarife şi alte detalii, puteţi contacta oricare dintre consultanţii noştri dedicaţi acestui serviciu.

Echipa Marketing Office

Lasati un comentariu

© 2012 TimNews, toate drepturile rezervate.

Mergi sus