Te afli aici: Acasa » Lifestyle » Femina » Un abdomen mai slab in cateva zile

Un abdomen mai slab in cateva zile

Ai un abdomen proeminent? Ai doua motive sa slabesti la nivel abdominal: in primul rand nu arati bine cu burta, iar in al doilea rand esti in pericol sa te imbolnavesti de inima. Urmeaza sfaturile urmatoare!

Alimentatia pentru aplatizarea abdomenului

Nu trebuie sa incepi neaparat o dieta, ci sa urmezi cateva reguli. Evita carnea in afara de peste, dar si acesta preparat altfel decat pane. Daca nu-ti place pestele, consuma o carne foarte slaba, pe care sa o gatesti fara grasimi si sosuri.

Orezul nu e nici el foarte bun deoarece are tendinta sa te constipe. In schimb, mizeaza pe alimentele bogate in fibre, cum sunt semintele de ovaz si de grau sau mazarea.

In ceea ce priveste produsele lactate, alege-le pe acelea care contin bifidus, Lactobacillus acidophilus si L casei. Acestea sunt continute in iaurturile naturale bio. Ele faciliteaza digestia si evita balonarile de dupa masa.

Acum, ca stii ce alimente te pot ajuta sa ai un abdomen plat, iti spunem si care sunt tehnicile utile in acest scop.

Mananca lent. Fiecare masa trebuie sa dureze minimum 20 minute. Pierzand un pic mai mult timp la masa eviti sa mananci in exces.

Mesteca bine alimentele. Cand mesteci, stomacul produce automat acid gastric. Cu cat mesteci mai mult, cu atat va fi mai mult acid in stomacul tau, digestia va merge mai bine si vei fi mai putin balonata.

Un alt sfat pentru a evita balonarile: mananca intr-un loc calm. Astfel esti linistita si corpul asimileaza mai bine alimentele. Evita sa razi sau sa vorbesti prea mult daca nu vrei sa inghiti aer.

Bea multa apa plata intre mese pentru a usura tranzitul intestinal.

Exercitii pentru a slabi la nivel abdominal

Pentru a accelera slabirea abdomenului, trebuie sa faci si sport. Atentie: aceste exercitii nu te ajuta decat daca iti supraveghezi si alimentatia! Ele te ajuta in primul rand sa-ti conservi masa musculara si sa elimini grasimea.

Incepe prin a face cateva exercitii de cardio training, de jogging sau sari coarda. Aceste sporturi de rezistenta iti permit sa mai dai jos din grasime.

Odata ce ai inceput sa dai jos burta, redu la jumatate cantitatea de sporturi de rezistenta si bazeaza-te pe exercitii la sol pentru muschii abdominali (abdomene). Ar fi inutil sa faci abdomene inainte de a pierde un minimum de tesut gras de la nivelul burtii pentru ca muschii ar fi acoperiti cu grasime si iti vei pierde repede motivatia deoarece nu vei putea zari rezultatele.

Sursa: ele.ro

Lasati un comentariu

You must be logged in to post a comment.

© 2012 TimNews, toate drepturile rezervate.

Mergi sus