Federaţia Asociaţiilor de Locatari Timişoara, cu sediul în Timişoara str. Braşov, nr. 8 anunţă începerea cu data de 16 septembrie 2013 a unei noi serii de curs de administrator imobile. Cursul se va desfăşura în lunile septembrie-octombrie 2012.
Cursul se organizează pe perioada a 6 săptămâni, în zilele de luni, miercuri şi vineri începând cu ora 16,00.
Persoanele interesate încă mai pot depune dosarul de înscriere, până joi 12 septembrie inclusiv, programul cu publicul este de luni până vineri de la ora 9 – 13 şi marţi şi joi şi de la 16 – 18, la sediul FALT.
Pentru înscriere sunt necesare următoarele acte: copii xerox după certificat de naştere, certificat căsătorie (dacă este cazul), diplomă de studii, buletin/carte de identitate, adeverinţă medicală de la medicul de familie cu specificaţia „apt pentru curs”, declaraţie pe propria răspundere că nu are antecedente penale, curriculum vitae, dosar plic
Alături de copiile actelor, la înscriere se vor prezenta şi originalele pentru a fi avizate spre conformitate.
Persoanele care au depus deja dosarul de înscriere sunt rugate să se prezinte la sediul FALT, până în data de 12 septembrie 2013 inclusiv pentru finalizarea dosarului.
Informaţii suplimentare la sediul federaţiei, Str. Braşov, nr. 8, telefon 0256/201237.