Pentru aplicarea hotărârilor de Consiliului Local nr. 275/2009 şi nr. 8/2011 în ceea ce priveşte vânzarea şi atribuirea terenurilor aferente Legii 112/1995, timişorenii îndreptăţiţi sunt aşteptaţi la Primăria Municipiului Timişoara cu următoarele documente:I. În vederea atribuirii terenului:
*cerere tipizată – completatăde proprietar;
*extras C.F. individual, in extenso, în original, nu mai vechi de 30 de zile,
*extras C.F. colectiv – pentru imobilele condominii – în original, nu mai vechi de 30 de zile,
*dovada cetăţeniei române (carte/buletin de identitate, paşaport românesc valabil sau certificatul prevăzut de art 22 din Legea nr. 21/1991 republicată)
*contractul de închiriere asupra terenului şi dovada achitării la zi a chiriei – în copie;
*contractul de vânzare-cumpărare al imobilului construcţie încheiat în baza prevederilor Legii nr. 112/1995, – în copie.
*plan de carte funciară, plan de situaţie în sistem de proiecţie Stereo 70 şi în format digital conform HCL 137/2008.
*documentaţiile tehnice în vederea emiterii ordinului Prefectului vor fi întocmite de persoane autorizate să execute lucrări OCPI, pe cheltuiala exclusivăa solicitantului şi vor conţine date referitoare la suprafaţa ocupatăde construcţiile vândute în baza Legii nr. 112/1995, suprafaţa ocupatăde extinderi – dacă este cazul, suprafaţa terenului ocupatăde alte construcţii existente pe teren şi suprafaţa liberă(bilanţ teritorial), folosinţa actuală a terenului.
*Cererea însoţită de documentaţia tehnică se depun la Camera 12 – Direcţia Patrimoniu.Direcţia Patrimoniu, Serviciul Fond Funciar şi Serviciul Juridic vor verifica dosarele şiexistenţa eventualelor litigii, dupăcare vor întocmi propunerea de atribuire a terenului solicitat pe care o vor înainta la Instituţia Prefectului Judeţului Timiş.
Listele de atribuire a terenurilor aflate sub imobilele-construcţii dobândite în temeiul Legii nr. 112/1995 vor fi supuse în prealabil aprobării CLMT.II. În vederea vânzării terenului:
*cerere tipizată – completatăde proprietar;
*extras C.F. individual, in extenso, în original, nu mai vechi de 30 de zile;
*extras C.F. colectiv – pentru imobilele condominii – în original, nu mai vechi de 30 de zile,
*dovada cetăţeniei române (carte/buletin de identitate, paşaport românesc valabil sau certificatul prevăzut de art.22 din Legea nr. 21/1991 republicata)
*contractul de închiriere asupra terenului şi dovada achitării la zi a chiriei – în copie;
*contractul de vânzare-cumpărare al imobilului construcţie încheiat în baza prevederilor Legii nr. 112/1995 – în copie.
*documentaţiile tehnice în vederea vânzării vor fi întocmite de persoane autorizate săexecute lucrări OCPI, pe cheltuiala exclusivăa solicitantului şi vor conţine plan de carte funciară, plan de situaţie în sistem de proiecţie Stereo 70 şi în format digital conform HCL 137/2008 , date referitoare la suprafaţa ocupată de construcţiile vândute în baza Legii nr. 112/1995, suprafaţa ocupatăde extinderi –dacă este cazul, suprafaţa terenului ocupatăde alte construcţii existente pe teren şi suprafaţa liberă (bilanţ teritorial), folosinţa actualăa terenului.
*raportul de expertiză-evaluare întocmit de către un expert autorizat, efectuat pe cheltuiala exclusivăa solicitantului, aprobat de către Comisia constituităprin dispoziţia Primarului.
*Cererea însoţită de documentaţia tehnică şi raportul de expertiză se depun la Camera 12 – Direcţia Patrimoniu.
Direcţia Patrimoniu va solicita Serviciului Fond Funciar date referitoare la eventualele revendicări formulate în baza Legilor fondului funciar, Serviciului Juridic date cu privire la eventualele litigii aflate pe rolul instanţelor judecătoreşti asupra terenului solicitat. De asemenea, va solicita Serviciului Banca de Date Urbane şi Cadastru avizul unic pentru reţelele edilitare existente, iar Direcţiei Tehnice şi Instituţiei Arhitectului Şef exprimarea unui punct de vedere cu privire la vânzarea terenului în eventualitatea existenţei unor proiecte ce ar putea afecta terenul solicitat spre cumpărare.