Crestere cu 40% a traficului in Hornbach Timisoara in ultimele 3 luni

Hornbach Timişoara, magazinul inaugurat de unul dintre principalii retaileri locali de materiale de construcţii şi grădinărit în vara anului trecut, a înregistrat în ultimele trei luni o majorare cu peste 40% a traficului datorită creşterii notorietăţii în regiune.

 

Astfel, dacă în primele trei luni de la inaugurare (iulie – octombrie 2012), pragul Hornbach Timişoara a fost trecut de 156.000 de persoane, în următoarea perioadă (noiembrie – februarie) peste 220.000 de timişoreni au vizitat magazinul.

 

„Hornbach Timişoara este acum una dintre principalele opţiuni pentru timişorenii care au nevoie de materiale şi unelte pentru realizarea unui proiect de bricolaj. Astfel, din iulie şi până în prezent, magazinul nostru din Timişoara a avut peste 376.000 de vizitatori”, a declarat Mugurel-Horia Rusu, Directorul General al Hornbach România.

Potrivit afirmaţiilor sale, notorietatea Hornbach în regiune s-a majorat semnificativ în ultima perioadă. Astfel, la doar trei luni de la inaugurarea magazinului din Timişoara, s-a putut observa o creştere cu 45% din acest punct de vedere.

„Echipa de specialişti Hornbach ce poate oferi consiliere profesionistă pe toate gamele de produse constituie un avantaj pentru clienţii noştri. Toţi angajaţii din magazinul din Timişoara au participat la training-uri în domenii de activitate diverse şi astfel pot acorda asistenţă tuturor clienţilor din magazin pe probleme cât mai diverse”, a mai spus Mugurel-Horia Rusu.

De asemenea, analiza companiei arată că majoritatea timişorenilor privesc magazinul Hornbach drept unul care are permanent cele mai mici preţuri. Un alt atu al magazinului este sortimentul uriaş, cumpărătorii având acces la o gamă largă de produse.

Materialele de construcţii, în topul vânzărilor

Încă de la inaugurarea magazinului Hornbach Timişoara, materialele de construcţii au fost pe prima poziţie în topul vânzărilor datorită raportului calitate – preţ foarte bun, dar şi a posibilităţii de achiziţie direct din Drive In, un concept ce permite intrarea până la raft cu maşina.

Şi produsele din gama de grădină au fost în topul listei de cumpărături pentru timişoreni, principalele motive fiind sortimentul variat de plante şi seminţe. Produsele din zona de acvaristică au atras, de asemenea, un număr mare de cumpărători, Hornbach fiind singurul magazin de bricolaj ce dispune de o astfel de gamă – 6.600 de peşti din 12 specii diferite fiind găzduite în cele 33 de acvarii special amenajate în magazin.

Potrivit reprezentanţilor magazinului, printre produsele cumpărate de clienţii timişoreni, de la deschiderea magazinului până în prezent, se numără 4.800 de tone de ciment, peste 5.000 peşti şi mai mult de 100 de tone de hrană de animale.

Magazinul Hornbach din Timişoara a fost inaugurat în 18 iulie 2012, în urma unei investiţii de 30 de milioane de euro, fiind a cincea locaţie deţinută de retailer pe piaţa locală. Acesta are o suprafaţă totală de 22.500 de metri pătraţi şi pune la dispoziţia clienţilor 120.000 de articole, dintre care 60.000 de articole permanent pe stoc şi alte 60.000 de produse la comandă.

Related posts

Leave a Comment

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.