Timişoara / Business Days – 30-31 martie

Primul eveniment de anul acesta din seria de 4 evenimente Business Days debutează în Timişoara în perioada 30-31 martie şi va cuprinde o serie de 4 conferinţe, 14 workshopuri şi o suită de 38 de speakeri de top: antreprenori de success din mediul de afaceri local si national, top manageri de elita, specialisti renumiti, traineri de succes si speakeri motivaţionali. Dintre invitati: Marius Ghenea (Arena Leilor), Florentin Banu (Banuinvest), Ovidiu Sandor (Modatim), Dan Bedros (Thales), Cristian Secosan (CEO Siemens), Razvan Ogircin (AIMS TM), Andy Szekely (AS Training), Adrian Florea(Trend Consult), Constantin Stan (Ascendis), Dorel Grigore (Ascendis), Bogdan Comanescu (Accelera), Eusebiu Burcas (Burcash), Marius Popa (Consilium), Madalina Uceanu (Career Advisor), Sorin Visan (IBM), Codrin Nicolau (RGC), Marius Georgescu (Microsoft), Ciprian Stavar (Guerilla Marketing), Calin Biris (Trilulilu), Mihaela Stroe (Acta NonVerbal), Raluca Partenie (Bosch), Virgil Zahan (Goldring), Dr.ing. Florin Munteanu (Centrul de studiu al complexitatii), Rodica Lupu (JCI), Catalin Dogaru (PMI), Paul Martinellli (Beyound the Secret), Cristian Onetiu (LifeCare), Mircea Balan (Agasi), Ovidiu Palici (Dale Carnegie), Mihai Stanescu (RoCoach), Vlad Stan (Seed Money), Calin Fusu (Neogen), Andrei Ionescu (Deloitte), Alex Massaci (PWC), Radu Ticiu (Incubatorul de afaceri Software din Timisoara. Evenimentul este dedicat mediului de afaceri si sunt asteptati antreprenori, manageri, specialisti si consultanti din diverse domenii. Scopul principal al evenimentului este acela de a oferii o platforma de oportunitati de networking, acces la know-how de calitate, analize si trenduri de piata, traininguri si workshopuri cu aplicabilitate practica imediata. Evenimentul se desfasoara pe durata a doua zile, fiecare zi avand o structura asemanatoare, impartita in trei parti:• Între 9-13 – zona de conferinte, focusata in special pe analize de piata, previziuni si trenduri de piata, povesti de succes antreprenorial, exemple inspirationale de afaceri iesite din comun, solutii practice la intrebari frecvente ale managerilor si antreprenorilor, idei provocatoare. Fiecare sesiune de conferinta are un panel de 6-7 speakeri si un moderator.• Între 14-18–zona de workshopuri, focusata in special pe sesiuni de training interactiv si ateliere de lucru practice, care au rolul de a facilita transferul de know-how si de a dezvolta anumite abilitati atat de necesare astazi in a face fata provocarilor mediului de afaceri, atat din perspectiva unui manager cat si din perspective unui antreprenor. Fiecare sesiune de workshopuri poate avea 1,2,3 sau 4 speakeri şi poate fi organizată sub forma unor microtraininguri, ateliere de lucru sau sesiuni de întrebări deschise pe marginea unei teme. Specificul workshopurilor este că necesită preînregistrare şi fiecare workshop are un număr de locuri limitate (în general 50 pentru fiecare workshop).• Între 18-20 – zona de networking şi interacţiuni sociale, este focusată pe ideea de a oferi managerilor şi antreprenorilor posibilitatea de a interacţiona cu scopul de a identifica posibile parteneriate şi oportunităţi de business. Sesiunile de networking sunt de două tipuri: networking informal şi networking formal. Sesiunile de networking formal se caracterizează prin organizarea unor microîntâlniri de câte 5 minute fiecare între un număr de 30 de antreprenori selectaţi în prealabil din diferite domenii atent selectate, într-un cadru organizat. Necesită înscrierea în prealabil pe o listă de intenţie, de unde organizatorii respectând anumite reguli şi principii ale sesiunilor de Business Networking vor alcătui lista finală a celor 30 de participanţi. Pe durata şi după sesiunea de Business Networking are loc o degustare de vinuri şi de produse tradiţionale din regiune, ocazie cu care networkingul informal intră în scenă.

Related posts

Leave a Comment

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.