Timișoara / U.E. plătește ca 2500 de persoane din Banat și Crișana să fie evaluate psihologic

 

 

 

Camera de Comerț, Industrie și Agricultură Timiș a organizat la  Centrul Regional de Afaceri Timișoara, B-dul Eroilor de la Tisa, nr 22, în data de 25 februarie, între orele 10 și 16, împreună cu SC Active Job Consulting SRL, în calitate de solicitant principal, în parteneriat cu SC RoMarketing SRL și Federația Patronilor Bihor, o conferință de lansare desfășurată în cadrul proiectului „Adaptabilitatea angajaților, succesul angajatorilor – ASA” (și acum vine denumirea oficială: proiect cofinanțat din Fondul Social European – „Investește în oameni!”, Programul Operațional Sectorial pentru Dezvoltarea Resurselor Umane 2007 – 2013; Axa prioritarã 3 „Creșterea adaptabilității lucrătorilor și a întreprinderilor”; Domeniul major de intervenție 3.2 „Formare și sprijin pentru întreprinderi și angajați pentru promovarea adaptabilității”, Contract: POSDRU/81/3.2/S/52837, Valoarea totală a proiectului: 12.352.078,31; Perioada de implementare: 01.11.2010 – 31.10.2013). Obiectivul general al proiectului este creșterea gradului de adaptabilitate a angajaților și întreprinderilor din regiunile Nord-Vest și Vest la mediul dinamic în care își desfășoară activitatea. Astfel, se creează trei  pachete de cursuri diferențiate pe nivele: nivel executiv (non-managerial) – 6 cursuri, nivel mediu (middle management) – 7 cursuri, nivel de top management – 10 cursuri. Se urmărește livrarea pachetelor de cursuri pe cele 3 nivele pentru un grup țintă însumând un total de 2500 angajați din minim 100 de companii localizate în cele două regiuni (N-V și V); livrarea a 3 cursuri autorizate: Manager Resurse Umane, Manager de Proiect, Formator pentru un total de 110 cursanți (din cei 2500 de participanți la cursuri), consilierea profesională a 150 de persoane din grupul țintă. Printre beneficii se află creșterea adaptabilității și competitivității angajaților prin comunicarea constructivă și asertivă (declarativ), organizarea eficientă a muncii, înțelegerea necesității și importanței procesului de schimbare în actualul context economic și însușirea unor modele de schimbare, reconcilierea vieții profesionale cu cea personală, crearea capacității interne a companiilor de a-și dezvolta resursa umană, asigurarea unui mediu adecvat de identificare de noi oportunități și soluții inovative, facilitarea înțelegerii corecte a procesului de schimbare și a participării active la schimbare, implementarea unei noi paradigme în ceea ce privește organizarea, implicarea și eficiența. Evident, vă întrebați despre rezultatele unui asemenea proiect. Iată cum sună la nivelul prezentării. Din cele  trei pachete de cursuri construite și livrate (1500 angajați – nivel non-managerial – 6 cursuri, 750 angajați – middle management – 7 cursuri, 250 angajati – top management  – 10 cursuri), urmând un număr total de 1356 cursuri de formare livrate,  minim 80% dintre cursanți trebuie certificați CNFPA pentru îmbunătățirea competențelor sociale și civice, 110 cursanți certificați CNFPA pentru una dintre ocupațiile de Manager Resurse Umane, Formator sau  Manager Proiect, 2500 de persoane evaluate psihologic și comportamental, 150 de persoane consiliate în vederea îmbunătățirii activității proprii și a echipei, după care va fi elaborat un  studiu final, care va fi realizat pe baza datelor centralizate în proiect.

 

Related posts

Leave a Comment

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.