E-ON Gaz România anunţă că facturile din luna decembrie vor veni cu o întârziere de aproximativ două săptămâni. Întârzierea se datorează unui decalaj în procesul de emitere a facturilor.
Compania avertizează că vor fi cazuri în care factura nu va include şi ajutorul de încălzire acordat de către stat, întrucât autorităţile locale nu au transmis în unele situaţii la timp baza de date cu beneficiarii ajutoarelor. E.ON va emite ulterior facturi în concordanţă cu ajutorul de încălzire, iar primele facturi vor fi anulate. Situaţia urmează să fie remediată de îndată ce instituţiile responsabile vor trimite companiei noastre bazele de date. Astfel, beneficiarii ajutoarelor de încălzire aflaţi în această situaţie sunt rugaţi să aştepte, deoarece compania va reemite facturile care vor conţine şi ajutorul de încălzire, facturile iniţiale urmând să fie anulate, se arată într-un comunicat trimis de companie. Foarte important este faptul că, în ciuda întârzierilor, termenul de plată al facturii rămâne de 30 de zile de la data emiterii acestora. Totuşi, consumatorii mai au 15 zile la dispoziţie pentru a întârzia cu plata fără a plăti penalizări.