Curs: Modificari legislative in domeniul achizitiilor publice

Directia Formare si Perfectionare Profesionala a Camerei de Comert, Industrie si Agricultura Timis organizeaza sesiunea de informare avand ca tema:
Modificari legislative in domeniul achizitiilor publice



Obiectivele sesiunii de informare
Începând din 1 ianuarie 2013 au aparut 81 de modificari în domeniul achizitiilor publice. Este vorba de actul normativ OUG nr. 77/2012. Si în SEAP au aparut destul de multe modificari (optiuni si butoane)
Obiectivul este de a instrui persoanele implicate in achizitii publice cu ultimele modificari legislative in domeniu.
Cursul are un pronuntat caracter practic si se adreseaza deopotriva ofertantilor si compartimentelor interne specializate ale autoritatilor contractante. In cadrul instruirii se va face o simulare a achizitiei directe în SEAP si transmiterea notificarii obligatorie de la 1 ianuarie 2013.

Modul practic:
Simulare achizitie directa în SEAP, modul de definire si de transmitere a noii Notificarii conform prevederilor art. 191 din OUG nr. 34/2006 introdus prin actul normativ modificator (art. I, pct. 9 din OUG nr. 77/2012).

Tematica:
Modificari legislative noi în domeniul achizitiilor publice si optiuni suplimentare în SEAP:
1.    Noi plafoane pentru procedura de atribuire Cerere de oferte.
2.    Noile elemente componente ale Documentatiei de atribuire.
3.    Noua Notificare ce trebuie trimisa în SEAP pentru achizitiile directe.
4.    Noua Declaratie pe proprie raspundere a reprezentantului legal al autoritatii contractante.
5.    Noile facilitati existente în SEAP si modul de gestionare al lor – parte practica.
6.    Erata – elementul esential în modificarea/completarea informatiilor publicate în Invitatia/Anuntul de participare.
7.    Cum se pot modifica criteriile de calificare/selectie odata publicate? Care sunt exceptiile?
8.    Care sunt noile praguri pentru publicarea în Jurnalul Oficial al Uniunii Europene?
9.    Noile reguli de evitare a conflictelor de interese.
10. Când se poate prelungi perioada pentru elaborarea ofertelor pe care operatorii economici trebuie sa le depuna?
11. Noile modalitati de raspuns din partea autoritatii contractante la clarificarile solicitate de catre operatorii economici privind Documentatia de atribuire.
12. Care sunt noile criterii prin care autoritatea contractanta poate anula procedura de atribuire?
13. Noile elemente pe care trebuie sa le cuprinda oferta/oferta alternativa.
14. Care este noul termen pâna la care autoritatea contractanta trebuie sa stabileasca oferta câstigatoare?
15. Noua abordare privind “pretul aparent neobisnuit de scazut”.
16. Care sunt “termenele de asteptare” pâna la semnarea contr de ach publica în cazul unei proceduri de atribuire pe loturi?
17. Noul continut al Dosarului achizitiei publice.
18. Noul caracter de document public al Dosarului de achizitie publica.

Formator: Bogdan NOVACESCU,  în perioada: 30.01/31.01.2013, programul cursului fiind de 2 zile, între orele 16.00-20.00, taxa de participare: 400 lei + TVA/persoană

Cursul se finalizeaza cu un certificat de absolvire care confirma ca persoana este instruita cu ultimele modificari legislative in domeniul achizitiilor publice.



Locul de desfasurare:
Centrul Regional de Afaceri, Bd. Eroilor de la Tisa nr. 22

Informatii si înscrieri
la Directia Formare si Perfectionare Profesionala a CCIAT
Centrul Regional de Afaceri din bd. Eroilor de la Tisa nr. 22, cam. 108a,
Tel. : 0374160835 fax. 0374160819

Related posts

Leave a Comment

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.