E.ON a inaugurat oficial, la Cluj-Napoca, noul Centru de Servicii de Afaceri


Cluj-Napoca a fost ales,  alături de Berlin, Regensburg şi Hanovra, ca locaţie pentru un nou Business Service Centre care va deservi toate companiile Grupului E.ON din întreaga lume;

 

E.ON Business Services SRL (EBUS) are în plan să creeze în Cluj circa 500 de noi locuri de muncă în următorii câţiva ani;

 

Primele recrutări de personal au fost realizate din luna septembrie a anului trecut şi urmează ca în cursul acestui an numărul angajaţilor să ajungă la circa 200.

Grupul german E.ON a marcat, marţi, 8 ianuarie, un nou pas semnificativ în cadrul angajamentului său de a deveni unul dintre cei mai importanţi şi activi investitori străini din România, prin inaugurarea oficială, la Cluj-Napoca, a E.ON Business Services SRL (EBUS) care va presta în principal servicii de contabilitate pentru toate companiile Grupului E.ON din întreaga lume, dar şi servicii de Resurse Umane.

Noul Centru de Servicii de Afaceri funcţionează în cadrul clădirii Amera Tower pe o suprafaţă de circa 2.000 de metri pătraţi, şi se estimează că va crea circa 500 de noi locuri de muncă în următorii câţiva ani.

„Acest Centru de Servicii întăreşte semnificativ poziţia Grupului E.ON în România. Pentru investitori sper că acesta va fi un semnal de încredere şi astfel se vor atrage mai multe investiţii în România. De la venirea sa pe piaţa românească, în 2005, E.ON  a investit peste 4,4 miliarde de lei. Am continuat să investim şi în perioada de criză şi o vom face şi mai departe”, a declarat Frank Hajdinjak, CEO E.ON România.

„Este un lucru pozitiv faptul că, iată, într-o perioadă de criză, marile companii încă investesc. Acesta este un semnal de încredere în economia românească şi, de aceea, Guvernul României este decis să acorde tot sprijinul acelor companii precum E.ON care creează locuri de muncă şi care investesc în România. Tratăm acest Grup cu o importanţă deosebită, cu toată atenţia. Un Grup care investeşte în România aproape un miliard de euro nu poate să fie tratat decât ca un partener serios. De aceea, vom sprijini Grupul E.ON în proiectele pe care le are şi îi asigur pe toţi cei care doresc să investească în energie că vor avea tot sprijinul necesar din partea Guvernului“, a declarat Constantin Niţă, Ministrul Delegat pentru Energie.

„Salut investiţia E.ON din municipiul Cluj-Napoca. Aceasta confirmă statutul Clujului de centru de dezvoltare a  Transilvaniei şi avantajul competitiv pe care oraşul nostru îl are prin prezenţa Universităţilor şi a unei forţe de muncă bine pregătite şi calificate. Prezenţa E.ON prin noua investiţie de la Cluj va deschide poarta şi pentru alţi investitori care să vină în oraşul nostru, având în vedere prestigiul şi performanţa E.ON în Europa şi în lume”, a afirmat Emil Boc, Primarul municipiului Cluj-Napoca.

„Au existat patru criterii care ne-au convins să alegem România şi oraşul Cluj Napoca. Acestea se referă la masa de talente din care se pot alege angajaţii pentru acest centru, abilităţile lingvistice care există într-o astfel de locaţie, costurile operaţionale şi infrastructura. Sunt foarte optimist că acest centru va fi unul de succes, dacă facem comparaţie cu alte companii din industrie. Sunt impresionat de abilităţile colegilor care lucrează aici”,  a declarat Edgar Aschenbrenner, Director General E.ON Business Centers – EBUS.

Primele angajări în cadrul EBUS Cluj-Napoca au fost realizate încă din luna septembrie a anului trecut, punându-se accentul pe cunoştinţele şi experienţa din domeniul contabilităţii, dar şi pe competenţele lingvistice solide dovedite de forţa de muncă de pe plan local. Ulterior, în cadrul unei etape pilot, au fost transferate cu succes din Suedia către Centrul din Cluj-Napoca o parte din procesele aferente activităţii de contabilitate.

Înfiinţarea de Centre de Servicii de Afaceri comune face parte din strategia E.ON de a grupa serviciile similare în unităţi de servicii comune, denumite Business Service Centers. Crearea acestor centre urmăreşte reduceri semnificative de costuri, o mai mare standardizare a proceselor, va contribui la optimizarea expertizei instituţionale şi la uniformizarea standardelor de calitate la nivelul tuturor companiilor din cadrul Grupului E.ON.

Related posts

Leave a Comment

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.