NAŢIONAL / CNA, despre publicitatea pentru ţigareta electronică

Membrii Consiliului Naţional al Audiovizualului (CNA) au discutat, în şedinţa de marţi, despre publicitatea pentru ţigareta electronică, însă au amânat să ia o decizie, în aşteptarea punctului de vedere al Consiliului Român pentru Publicitate.
CNA este de părere că în cazul unor aspecte legate de publicitatea pentru ţigareta electronică se înregistrează abateri de la cadrul legal, unii membri ai Consiliului dorind interzicerea lor totală, iar alţii difuzarea lor după ora 22,00. Modalitatea de realizare pune nişte probleme, inclusiv pentru protecţia copilului, a spus preşedintele Consiliului, Răsvan Popescu.

La rândul său, Cristina Trepcea, membru al Consiliului, s-a referit la un spot la ţigareta electronică care, în opinia sa, face reclamă la fumat prin gesturile prezentate. Ea a atras atenţia că fumatul este dependenţă socială. Şi Narcisa Iorga, membru al CNA, este de părere că gesturile privind fumatul nu au ce să caute în publicitatea privind ţigareta electronică.

În altă ordine de idei, Consiliul a aprobat solicitarea de cedare a licenţei audiovizuale pentru Radio GO GO, difuzat în Tg. Jiu şi Hunedoara, de la S.C. Simion Communication SRL Timişoara către S.C. Brand Emotion SRL Bucureşti, postul rămânând unul pentru copii.

Related posts

Leave a Comment

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.