Extinderea pe piețele externe – prioritară pentru afacerile de familie din România 73% dintre afacerile de familie cu venituri de peste 1 milion EUR nu au implementate structuri de guvernanță familială 42% dintre antreprenori afirmă că ar pune afacerea pe primul plan, în cazul unui conflict între nevoile familiei și cele de business 100% dintre antreprenorii români cu afaceri de familie care au venituri de peste 1 milion EUR au identificat responsabilul sau responsabilii pentru succesiunea la noua generație care va prelua afacerea În următorii trei ani, afacerile de…
Citește mai multEtichetă: barometrul
Barometrul Bancar ARB & EY, editia 2015
– Aproximativ 85% din bănci se așteaptă la o intensificare a inițiativelor de promovare a creșterii față de numai 55% în 2014. – Peste 80% din bănci anticipează ca cheltuielile cu provizioanele de risc de credit să nu crească sau chiar să scadă (40%). Procentul celor care se așteaptă la o scădere semnificativă a crescut la 27% (față de 5% în 2014). – Peste 90% din bănci se așteaptă ca rezultatele financiare să se îmbunătățească, față de 80% în 2014. – Cadrul legislativ al insolvenței (inclusiv aplicarea lui) este în…
Citește mai multErnst & Young lansează „Antreprenorii vorbesc – Romania 2012”
Barometrul percepţiei asupra mediului antreprenorial românesc Antreprenorii români nu dispun de informaţii relevante în legătură cu sursele de finanţare, organizaţiile care sprijină antreprenoriatul şi programele de educaţie destinate lor. Mai mult decât atât, imaginea negativă a eşecului în afaceri în România, dar şi mediului economic dificil sunt percepute ca obstacole importante de către antreprenori. Acestea sunt concluziile primei ediţii a Barometrului percepţiei asupra mediului antreprenorial românesc – Antreprenorii vorbesc, lansat astăzi de Ernst & Young, în premieră la Romanian Business Leaders Summit. „Antreprenoriatul reprezintă esenţa iniţiativei şi a economiei…
Citește mai mult