Peste 150 de lucrări de prestări servicii au fost realizate în 2024 de Colterm S.A. la solicitarea Primăriei Timișoara. Valoarea totală a acestora este de aproximativ 1.330.000 de lei (cu TVA). Lucrările au avut ca scop îmbunătățirea infrastructurii publice și a condițiilor de funcționare a clădirilor și spațiilor aflate în administrarea municipalității. Tipurile de lucrări desfășurate includ: Verificarea și întreținerea hidranților; Restaurarea unor coșuri de fum; Intervenții și verificări la instalații electrice și sanitare pentru clădirile publice, precum: Clinica ORL, Maxilo-Faciale, Boli Infecțioase, Evidența Populației, Casa Căsătoriilor, Direcția Finanțelor Publice,…
Citește mai multEtichetă: servicii
Biblioteca UPT se redeschide. Unele servicii rămân restricționate
După o perioadă în care a fost închisă din cauza situației epidemiologice, Biblioteca Universității Politehnica Timișoara își reia activitatea, din 18 mai 2020, însă anumite servicii rămân în continuare restricționate. În prima etapă vor fi reluate serviciile de împrumuturi și restituiri ale cărților și documentelor, întocmirea fișelor de lichidare, eliberarea adeverințelor pentru doctoranzi în vederea susținerii tezei de doctorat. În această perioadă, accesul în bibliotecă se va realiza cu respectarea unor reguli stricte pentru limitarea răspândirii coronavirusului Sars-Cov-2. Astfel, pentru împrumutul și restituirea cărților și documentelor, activitățile se vor desfășura…
Citește mai multServicii de calitate cu un sistem IT performant
Federaţia Asociaţiilor de Locatari Timişoara (FALT), cu sediul în Timişoara, derulează începând cu data de 27.06.2014, proiectul „SERVICII DE CALITATE CU UN SISTEM IT PERFORMANT” co-finanţat prin Fondul European de Dezvoltare Regională, în baza contractului de finanţare încheiat cu Ministerul Fondurilor Europene, desemnat ca Autoritate de Management a Programului Operaţional Sectorial Creşterea Competitivităţii Economice, prin Agenţia pentru Dezvoltare Regională Vest în calitate de Organism Intermediar. Valoarea totală a proiectului este de 97.331,94 lei, din care asistenţa financiară nerambursabilă este de 71.167,83 lei. Proiectul se implementează în Timişoara pe durata a…
Citește mai multEY – cel mai atractiv angajator din lume în servicii profesionale
EY este cel mai atractiv angajator din lume în domeniul serviciilor profesionale, situându-se pe locul al doilea în clasamentul general World’s Most Attractive Employer, realizat anual de Universum şi care are la bază preferinţele exprimate de aproximativ 94.000 de studenţi cu specializări de business, de la universităţi de top din cele mai importante douăsprezece state ale lumii. La nivel de ţări, EY s-a poziţionat ca lider al pieţei de servicii profesionale în şase dintre cele douăsprezece ţări analizate, clasându-se în topul general al primilor cincisprezece angajatori în pieţele din Australia,…
Citește mai multTopul serviciilor la care apelează clientii Hornbach
Grupul Hornbach, fondat în 1877, este o afacere de familie considerat unul din liderii de pe piaţa magazinelor de materiale de construcţii şi grădinărit din Europa., fiind cotat la Bursa din Frankfurt încă din 1987. Compania are reprezentanţe în 9 state europene: (Austria, Germania, Olanda, Luxemburg, Elveţia, Cehia, Slovacia, Suedia şi România, deţinând 140 de magazine. Hornbach a descins pe piaţa românescă în 2007, iar în acest moment deţine cinci magazine: trei în Bucureşti, în Berceni, Militari şi Baloteşti, unul în Braşov şi unul înTimişoara. Românii sunt tot mai interesaţi…
Citește mai multServicii gratuite de consiliere pentru absolventii cursurilor de antreprenoriat
În calitate de partener al Proiectului “Inițiere în dezvoltarea afacerii”, co-finanțat din Fondul Social European prin Programul Operațional Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane 2007-2013, Camera de Comerț, Industrie și Agricultură Timiș oferă participanţilor la cursurile de antreprenoriat servicii gratuite de consiliere şi coaching personalizat. Pentru aceasta, o echipă de specialişti ai CCIAT asigură activitatea de formare pe mai departe a abilităţilor antreprenoriale dobândite la cursuri, în vederea dezvoltării firmei sau demarării unei afaceri noi, prin asistenţă tehnică şi colaborare on-line. Până în prezent, au fost organizate şapte serii de cursuri gratuite…
Citește mai multLansare servicii de piata
Oficiul Teritorial pentru Întreprinderi Mici şi Mijlocii şi Cooperaţie Timişoara, cu sediul în bulevardul Eroilor de la Tisa, nr. 22, localitatea Timişoara, reprezentat legal de domnul PĂŞCUŢĂ ADRIAN anunţă: Începând cu data de 15.07.2013 ora 10.00 va fi activa pe site-ul www.aippimm.ro aplicatia de înscriere în cadrul Programului de dezvoltare şi modernizare a activitatilor de comercializare a produselor şi serviciilor de piaţă. Înscrierea se poate face atât de pe site-ul Ministerului Economiei, www.minind.ro, la sectiunea „Accesati Programele pentru IMM-uri finanţate de la bugetul de stat” cât şi prin intermediul link-ului direct: http://programenationale2013.aippimm.ro. Bugetul…
Citește mai multFurnizori acreditati pentru servicii rezidentiale pentru persoane varstnice
Miercuri, la Institutia Prefectului, a avut loc sedința Comitetului Consultativ de Dialog Civic pentru problemele persoanelor vârstnice, condusă de doamna subprefect Liliana Oneț, în cadrul căreia a fost abordată situația căminelor de bătrâni în sistem public și privat din județul Timiș. Astfel, conform datelor Agenției Județene pentru Plăți și Inspecție Socială Timiș, la ora actuală funcționează următorii furnizori acreditați pentru servicii rezidențiale pentru persoane vârstnice: În sistem public – Căminul pentru Persoane Vârstnice Comloșu Mare cu 90 de locuri – Căminul pentru Persoane Vârstnice Jimbolia cu 95 de locuri – …
Citește mai multPreviziuni pentru sectorul serviciilor financiare din Zona Euro
– Dezintermedierea încetineşte, dar activele continuă să scadă uşor în 2013 – Creditarea se stabilizează, iar din 2014 ar trebui să înceapă să crească – Rata creditelor neperformante continuă să crească, în principal în ţările de la periferia Zonei Euro – Riscul de dobândă rămâne în plan secund, dar companiile de asigurări trebuie să rămână atente Criza datoriei cipriote este un semn că problemele Zonei Euro nu s-au încheiat iar recuperarea economică din regiune rămâne încă una fragilă şi cu o traiectorie nesigură. Conform previziunilor Eurozone Financial Services…
Citește mai multServicii in domeniul protectiei proprietatii industriale
Centrul Regional de Promovare a Protecţiei Proprietăţii Industriale, creat la inițiativa și cu sprijinul Oficiului de Stat pentru Invenții și Mărci, care funcționează în structura Camerei de Comerț, Industrie și Agricultură Timiș oferă celor interesați servicii de specialitate în domeniu, după cum urmează: – consultanță primară în vederea completării cererii de brevet de invenție, mărci și indicații geografice, desene și modele; – consultanță primară în domeniul legislației legate de protectia proprietății industriale. Scopul activității Centrului este acela de a oferi și efectua la cerere o gamă largă de servicii descentralizate,…
Citește mai multReconstruirea modelului de operare al companiilor de servicii comune din energie si utilitati
Industria de energie şi utilităţi, cunoscută ca având câştiguri stabile şi previzibile, a devenit mult mai volatilă. Acest lucru se datorează mai multor factori, dar provocările de bază sunt evidente: costurile cresc, veniturile scad, iar veşti bune nu vin de nicăieri. În contextul scăderii cererii de energie electrică, ca urmare a economiei stagnante, companiile se confruntă cu o decizie dură: reducerea costurilor sau asumarea consecinţelor. Mai mult decât atât, veniturile scăzute nu opresc nevoia de investiţii. Odată cu deteriorarea infrastructurii şi dezvoltarea noilor tehnologii, investiţiile sunt necesare astăzi mai mult…
Citește mai multNoile servicii pentru smartphone se pierd în labirintul telefoniei mobile
Consumatorii sunt copleşiţi de noile servicii de internet pentru mobil şi de formula tot mai complexă a abonamentelor pentru pachetele de date, potrivit noului studiu Ernst & Young –The Mobile Maze. Derulat în luna iunie, pe baza interviurilor cu 6.000 de consumatori din 12 ţări, studiul arată că, deşi terminalele smartphone au un mare potenţial pentru noi servicii de date, folosirea acestui tip de servicii rămâne scăzută. Adoptarea rapidă de către consumatori a terminalelor smartphone cu conexiune la internet şi a tabletelor reprezintă una dintre cele mai semnificative tendinţe manifestate…
Citește mai multCCIA Timis invita firmele sa devina membri ai BusNetSupport
În calitate de partener al Proiectului „Îmbunătăţirea accesului întreprinzatorilor la servicii integrate de consiliere şi asistenţă în afaceri – BusNetSupport”, cofinanţat din Fondul Social European prin Programul Operaţional Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane 2007-2013, Camera de Comerţ, Industrie şi Agricultură Timiş invită firmele mici şi persoanele fizice interesate în a începe o afacere să se înscrie ca membri ai Reţelei regionale de sprijin în afaceri BusNetSupport. Reţeaua oferă servicii integrate de formare şi consiliere atât întreprinzătorilor care deţin deja o mică afacere cât şi persoanelor care doresc să iniţieze o afacere.…
Citește mai multUTIL / Bolnavii cronici vor putea lua reţete compensate de la medicii de familie chiar dacă nu au programare
Bolnavii cronici vor beneficia de reţete compensate în cabinetele medicilor de familie, chiar dacă solicită documentele medicale în afara orelor de programare. Până acum, bolnavi cronici care nu reuşeau să se prezinte la cabinetul medicului de familie la o dată programată sau pur şi simplu refuzau programarea, erau nevoiţi să plătească contravaloarea serviciilor medicale. Astfel, pacienţii nu puteau beneficia de prescripţii mediacale în regim compensat, se arată într-un comunicat al Ministerului Sănătăţii remis joi. Am solicitat reprezentanţilor Casei Naţionale de Asigurări de Sănătate să modifice această prevedere, astfel încât pacienţii…
Citește mai multNAŢIONAL / Reprezentanţii Ministerului Sănătăţii s-au întâlnit cu şeful delegaţiei FMI
Noul cadru legislativ în domeniu, pachetul de bază de servicii medicale şi implementarea coplăţii au fost subiectele abordate marţi într-o întâlnire a şefului delegaţiei FMI în România, Jeffrey Franks, cu ministrul Ladislau Ritli şi cu preşedintele CNAS, dr. Lucian Duţă. Lucian Duţă a declarat, la finalul întrevederii, desfăşurată la Ministerul Sănătăţii, că este nevoie de o nouă lege a sănătăţii, pentru că altfel în doi, trei ani sistemul se blochează. Şeful CNAS a mai spus că reţeta electronică va fi gata până la sfârşitul lunii mai, astfel ca la începutul…
Citește mai multNAŢIONAL / Peste 4,4 milioane de români utilizează reţeaua socială Facebook
Numărul de utilizatori români pe reţeaua socială Facebook a depăşit 4,4 milioane, din care peste 91% şi-au declarat oraşul de reşedinţă, conform informaţiilor publicate joi de Facebrands. Numărul de utilizatori ai acestei reţele sociale a crescut cu 83% faţă de începutul anului 2011, când număra doar 2,4 milioane de utilizatori şi cu 5,8% faţă de luna decembrie 2011, când cifra acestora ajunsese la 4,16 milioane. Din datele culese de serviciile Facebrands şi Facebrands PRO, 4,03 milioane de de utilizatori ai reţelei sociale Facebook şi-au declarat în profilul creat pe această…
Citește mai multINTERNAŢIONAL / George Iacobescu, distins cu titlul de Cavaler de regina Marii Britanii
Omul de afaceri român George Iacobescu, preşedinte şi director executiv al grupului Canary Wharf a fost distins cu titlul de Cavaler (Knight Bachelor) de regina Marii Britanii, Elisabeth a II-a, pentru contribuţia sa în activităţi de caritate, în sprijinul comunităţii şi în servicii financiare industriale, conform unui comunicat al Ambasadei României de la Londra, preluat de media române şi internaţionale. El este primul român care a primit acest titlu de la regina Elisabeta a II-a, ceea ce îi conferă dreptul la apelativul nobiliar Sir. Născut în 1945 în Bucureşti, Iacobescu…
Citește mai multManagerii estimează creşteri în afaceri în această vară
Previziunile managerilor din România pentru perioada iunie-august sunt destul de optimiste. Creşterea va viza toate domeniile de activitate, iar numărul de angajaţi se va stabiliza. De asemenea, se preconizează şi o uşoară creştere la preţul produselor fabricate în ţara noastră. Datele provin dintr-un sondaj INS. Astfel, se preconizează creşterea activităţii în industrie, construcţii, comerţ şi servicii. În industrie se estimează o creştere a soldului conjunctural cu 11%, iar în unele domenii, cum ar fi se estimează chiar creşteri mai accentuate. Este vorba despre fabricarea produselor de cauciuc şi a maselor…
Citește mai mult