Industriile creative si turismul cultural pot deveni active strategice pentru economiile marilor orase din Romania

Studiu EY: Industriile creative şi turismul cultural pot deveni active strategice pentru economiile marilor oraşe din România ►   Festivalurile George Enescu, Sunwaves, Electric Castle și Untold – prima linie a turismului cultural din România ►   Dezvoltarea unei infrastructuri culturale este o prioritate pentru România ►   O nouă clasă creativă se naşte odată cu creşterea oraşelor globale   Numărul şi dimensiunile oraşelor sunt în continuă creştere pe tot cuprinsul globului – alimentate de ritmul rapid de urbanizare de pe pieţele emergente şi de continuarea urbanizării de pe pieţele mature. Conform Organizaţiei…

Citește mai mult

Teme strategice pentru industria auto globala

  Câteva teme strategice vor domina agenda companiilor din industria auto în 2013. Acestea vizează capitolele de performanţă şi capital şi vor trebui tratate prioritar pentru obţinerea reuşitei, se arată în noul studiu – Changing lanes: the automotive C-suite’s agenda for 2013-14, realizat de divizia Global Automotive Center a Ernst & Young.  1.    Mediul economic volatil care menţine vizibilitatea redusă: Sunt semne clare care indică nesiguranţă economică şi volatilitate la orizont. Executivii din industria auto se vor confrunta nu doar cu o variabilitate crescută şi cu incapacitatea de a anticipa…

Citește mai mult