Executivii de top din Romania sunt optimisti

90% dintre liderii de business din România sunt încrezători în creşterea afacerilor lor în acest an, în timp ce doar 6% se așteaptă la scăderea cifrei de afaceri, iar 4% la o stagnare. Dintre cei care mizează pe creștere, 48% estimează o evoluție semnificativ pozitivă în 2015 (creștere de peste 10%). Estimările privind creşterea profitului sunt, de asemenea, pozitive, doar 13% dintre companii așteptându-se la o stagnare sau o scădere a profitabilității în 2015. Această tendință va fi susținută în mare măsură prin investiții, având în vedere că 76% dintre…

Citește mai mult

Cand includem antreprenorii in modelul de business al statului roman?

Care este modelul de business al statului român? Care este clientul statului român care aduce cea mai mare valoare în economie? Să ne uităm pe scurt la modelul de business al companiilor. Mai mult decât oricând, companiile care vor să crească pun în centrul activităţii lor clientul şi nevoile acestuia. Clientul este definit fie ca acela care plăteşte preţul produsului/serviciului oferit fie, într-un sens mai profund, cel care aduce valoarea cea mai mare în companie, şi aici nu ne referim la venituri directe. De exemplu, dacă acceptăm a doua definiţie,…

Citește mai mult

Antreprenorii romani vor finantare dar vor sa-si pastreze si independenta in deciziile de business

Îmbunătăţirea accesului la finanţare pentru companii este una dintre cele mai importante pârghii prin care antreprenoriatul poate fi susţinut la nivel global şi în România. Antreprenorii tineri români care au companii cu venituri până la 1 milion de EUR consideră că finanţarea se obţine dificil în România. Conform studiului EY România  “Percepţia antreprenorilor asupra accesului la finanţare în opinia lor, în opinia acestora,factorul decisiv în alegerea sursei de finanţare este păstrarea independenţei în deciziile de business. Studiul analizează percepţiile a 107 antreprenori români, care au răspuns chestionarului EY în perioada…

Citește mai mult

Evolutie sau revolutie de business pentru Directorii de IT?

60% dintre IT manageri (CIO) consideră că au un aport valoros şi concret în stabilirea strategiei de business a companiei, însă doar 35% dintre directorii executivi consideră că este aşa. Odată cu evoluţia mediului de afaceri, directorii de IT pot şi trebuie să revizuiască perspectivele depăşite ale celorlalţi directori în privinţa rolului  lor în succesul afacerii, arată noul raport – DNA of the CIO, lansat astăzi de Ernst & Young. Raportul are la bază un sondaj efectuat în rândul a peste 300 de executivi şi profesionişti seniori IT la nivel…

Citește mai mult

ECONOMIE / Sales Academy şi la Timişoara

Tinerii timişoreni vor avea ocazia să înveţe ce înseamnă business-ul real de la APS Sales Academy. Înscrierile pentru curs se fac până în data de 8 aprilie, iar cursul costă 59 de euro. Succesul înregistrat de APS Salse Academy la Cluj-Napoca a determinat ca o nouă ediţie a proiectului să fie lansată şi la Timişoara. Sales Academy este un proiect complex care îşi propune să fie pista de lansare a tinerilor ce îşi doresc o carieră în vânzări. Este locul unde viitorii consultanţi şi manageri de vânzări îşi încep cariera…

Citește mai mult

Topul celor mai cunoscute branduri personale de business ale antreprenorilor romani

Topul este rezultatul unui studiu de piata realizat in exclusivitate de catre Unlock Market Research pentru revista Biz. Primele zece locuri in clasamentul de fata sunt in general ocupate de un mix format pe de o parte din oameni de afaceri vechi care au reusit, in ultima perioada, sa se promoveze suficient de mult incat sa fie prezenti in mintea oamenilor, pe de alta parte din oameni de afaceri noi, tineri si activi, care se remarca prin dinamism si vizibilitate. Silviu Prigoana se afla pe primul loc, fiind recunoscut ca…

Citește mai mult