***Beauty Life EXPO Timişoara*** va invita în perioada 5 – 8 MARTIE 2015 la Casa Tineretului Timişoara, ORAR ZILNIC 10.00 – 20.00. ***TÂRG DE SĂNĂTATE FRUMUSEŢE ŞI SPIRITUALITATE Expoziţia cu vânzare şi Terapii Complementare, Conferinţe, Workshop, Concerte, Demonstraţii… http://www.ezotericfest.ro/011_00_beauty_life_expo.htm “Beauty Life EXPO Timisoara” include EXPOZIŢIA CU VÂNZARE de produse naturiste, cosmetice, carte, îmbrăcăminte, cristale, artizanat, pietre semipreţioase, feng shui, bijuterii, accesorii hand made, dulciuri naturale, alimentaţie vegetariană, produse bio şi organice, uleiuri esenţiale, accesorii, marochinărie… … precum şi TERAPII COMPLEMENTARE, servicii, tratamente şi consiliere prin tarot, astrologie, fotografierea şi interpretarea…
Citește mai multEtichetă: produse
Ce SCUMPIRI aduce 1 septembrie în buzunarele romanilor
Toamna vine cu scumpiri la biletele de tren, accize mai mari la alcool, noi accize la bunurile de lux şi concedieri masive în companiile de stat. Singura veste bună este legată de reducerea TVA-ului la pâine, de la 24% la 9%, care s-ar putea vedea într-o ieftinire de câţiva bani la pâinea de 1 leu. Guvernul a avizat la sfârşitul lunii iulie reducerea taxei pe valoarea adăugată la pâine la 9%, începând cu 1 septembrie, mizând pe o reducere a evaziunii fiscale în industria panificaţiei. Marii retaileri s-au angajat deja…
Citește mai multVineri incepe o noua editie TimAgralim
Universitatea de Ştiinţe Agricole şi Medicină Veterinară a Banatului va găzdui, în perioada 22-24 iunie, a X-a ediţie TimAgraliam. Evenimentul este organizat în colaborare cu Camera de Comerţ, Industrie şi Agricultură Timiş. Expoziţia TimAgralim este menită să promoveze activitatea sectorului agricol din România şi regiunea transfrontalieră. Tematica expoziţiei cuprinde industria alimentară şi ambalaje, produse alimentare tradiţionale, produse ecologice, alimentaţie publică, agroturism şi industria turismului, flori şi amenajări de grădină, edituri şi distribuitori de publicaţii de specialitate, agricultură, zootehnie, finanţe şi consultanţă în agricultură, institute de cercetare, asociaţii, şcoli şi universităţi…
Citește mai multAproximativ 35% dintre romani nu au bani suficienti de Paste
Aproape 35% dintre români nu au bani suficienţi pentru a-şi cumpăra produsele necesare de Paşte, iar 41% vor cheltui mai puţin decât în anii trecuţi, se arată într-un sondaj al Institutului Român pentru Evaluare si Strategie (IRES), dat publicităţii sâmbătă. Potrivit sondajului, 33% dintre români au declarat că banii pe care îi au de sărbători le va ajunge pentru ce au nevoie, la 29% le va ajunge, dar vor trebui să se restrângă puţin, 25% au spus că nu le va ajunge şi vor fi nevoiţi să renunţe la multe…
Citește mai multBucovina este capitala produselor BIO a tarii
Ministrul Agriculturii, Stelian Fuia, a declarat, vineri, la Suceava, că Bucovina este capitala produselor tradiţionale şi BIO din România şi a apreciat brandul promovat de preşedintele Consiliului Judeţean Suceava, fost ministru al Agriculturii, Gheorghe Flutur, ”Produs în Bucovina”, al cărui model l-a preluat pentru a demara proiectul ”Produs în Bărăgan”, este de succes şi reprezintă un element de marketing important. Fuia a anunţat că în 2013 România va fi coorganizator al celui mai mare târg de produse BIO din lume care va avea loc la Nurnberg. Brandurile locale sunt un…
Citește mai multGuvernul a luat în discuţie Strategia pentru Dezvoltarea Agriculturii
Guvernul a luat în discuţie, în şedinţa de marţi, o notă de prezentare a Strategiei pentru Dezvoltarea Agriculturii pe termen mediu şi lung, document de politică publică care trasează liniile directoare în domeniul agriculturii pentru următorii opt ani, a declarat purtătorul de cuvânt, Dan Suciu. Potrivit acestuia, strategia mizează pe potenţialul agricol natural foarte ridicat pe care-l are România şi impune o viziune strategică, astfel ca la orizontul anului 2020 România să fie una dintre principalele ţări exportatoare de produse agroalimentare din UE. Strategia are drept scop consolidarea sectorului agricol…
Citește mai multNAŢIONAL / Mezelurile româneşti nu diferă de cele ce se vând sau se produc în UE
Reprezentaţii industriei române a cărnii afirmă că vânzările le-au scăzut dramatic în ultima perioadă, nu numai din cauza crizei şi a fiscalităţii ridicate, ci şi în urma informaţiilor eronate apărute în piaţă referitoare la calitatea produselor autohtone. În ultima perioadă ne-au scăzut dramatic vânzările, cu circa 20 de procente, din cauza percepţiei greşite a consumatorilor vizavi de producţia şi industria românească a cărnii. Această percepţie pleacă de la faptul că acei specialişti – nutriţionişti – ştiu şi îşi spun părerea asupra compoziţiei unui produs, dar nu prezintă niciodată dovezi clare…
Citește mai multNAŢIONAL / Românii nu sunt pregătiţi pentru produse bancare foarte sofisticate
Românii nu sunt pregătiţi pentru produse bancare foarte sofisticate pe partea de depozite, a declarat Guy Poupet, preşedinte şi director general al BRD – Groupe Societe Generale, la conferinţele BRD Media Days. Vrem să importăm produsele de succes din Franţa şi să le implementăm în România. România nu este o ţară matură din punct de vedere bancar. Românii nu sunt pregătiţi pentru produse sofisticate. De exemplu, contul de economii nu este dezvoltat în România. Vrem să adăugăm nişte facilităţi la acest produs şi, în acest fel, poate să crească loialitatea…
Citește mai multNAŢIONAL / De la începutul anului, în România, preţul benzinei a crescut cu 4,2%
Preţul benzinei a crescut cu 4,2% în România, în perioada 12 ianuarie – 24 februarie 2012, în timp ce în Uniunea Europeană preţul mediu a scăzut cu 2,2%, potrivit unui comunicat transmis, vineri, de Andreea Paul, consilier de stat al primului ministru. În acelaşi timp, preţul motorinei a crescut în România cu 3%, în aceeaşi perioadă, în timp ce preţul mediu european stagnează, conform sursei citate. Concurenţa europeană e mai ascuţită decât la noi, în consecinţă, nu preia atât de repede tendinţa cotaţiilor internaţionale la produsele petroliere, este menţionat în…
Citește mai multAGRICULTURA / Fermierii din Timiş cresc porci vietnamezi, cu carne fără colesterol
În judeţul Timiş au demarat afacerile de creştere a porcilor vietnamezi, care sunt foarte rentabile deoarece animalele sunt destul de ieftine la cumpărare, iar când ajung la maturitate se pot vinde la preţuri de patru ori mai mari. În plus, aceşti porci sunt ‘ecologici’, deoarece carnea lor nu conţine colesterol şi se hrănesc doar cu produse vegetale. În judeţul Timiş există un crescător de porci vietnamezi care are un efectiv de 15 capete. Tineretul îl vinde cu 50 de euro bucata, scrofiţa montată cu 200 de euro, iar porcul gras,…
Citește mai multINTERNAŢIONAL / Proteze mamare PIP implantate în Mexic, fără probleme majore
Aproximativ 4.500 de proteze mamare produse de societatea franceză Poly Implant Prothese (PIP) au fost implantate în Mexic în 16 ani, fără a fi constatate consecinţe grave până în prezent, a asigurat miercuri Asociaţia mexicană de chirurgie plastică, relatează AFP. Am calculat că au fost implantate aproximativ 4.500 de proteze mamare PIP, este prima noastră estimare. Nu am primit nici un raport de deces, cancer sau afecţiuni la pacienţi, a declarat într-o conferinţă de presă preşedintele asociaţiei, Alejandro Duarte. Aceste implanturi, de bună calitate şi la un preţ accesibil, au…
Citește mai multECONOMIE / Târgul de Iarnă şi-a deschis porţile
Cu prilejul Sărbătoriilor de Iarnă , Casa Tineretului din Timişoara vă invită, la cea de a V a ediţie a Târgului de Iarnă, în perioada 13 decembrie – 18 decembrie 2011. La fel, ca în fiecare an şi anul acesta , Târgul de Iarnă ne aşteaptă cu foarte multe cadouri specifice sărbătoriilor de iarnă. Organizatorii târgului de iarnă, vin în întâmpinarea atât a firmelor expozante dar mai ales a numeroşilor vizitatori, cu o ofertă specifică de produse adecvate sezonului,care la preţuri absolut rezonabile se pot constitui în cadouri. În cadrul târgului…
Citește mai multECONOMIE / România, locul 2 în UE-27 din punct de vedere al preţurilor la produsele alimentare
Preţurile reduse ale produselor alimentare şi ale băuturilor non-alcoolice plasează România pe locul 2 în UE-27, situându-se la 67% din media europeană, conform unui studiu realizat de Andreea Paul Vass, consilier de stat. Preţurile bunurilor şi serviciilor oferite de hoteluri şi restaurante poziţionează România pe acelaşi loc, nivelul lor fiind la jumătate faţă de media europeană. Bulgaria are cele mai mici preţuri din UE-27 la aceste categorii, în timp ce Danemarca (153%) şi Suedia (138%) au cele mai mari preţuri. Preţurile mici la bunurile şi serviciile de consum poziţionează România…
Citește mai multECONOMIE / Sesiune de instruire la Camera de Comerţ, Industrie şi Agricultură
Camera de Comerţ, Industrie şi Agricultură Timiş organizează în perioada 20-21 octombrie un seminar de instruire privind aplicarea marcajului UE la diverse produse. Seminarul este organizat prin Centrul Enterprise Europe Network, în colaborare cu TUV Rheinland România. Cursurile vor dura de la ora 9-17, în ambele zile şi se vor ţine la sediul Camerei de Comerţ, Industrie şi Agricultură din Piaţa Victoriei nr. 3, iar numele complet al seminarului este „Asigurarea conformităţii produsului pentru aplicarea marcajului UE”. Marcajul UE este aplicat atât produselor care sunt fabricate pe teritoriul statelor membre…
Citește mai multCum folosesc magazinele muzica pentru a-şi creşte vânzările
Marile magazine, în speţă supermarketurile şi mallurile, folosesc tot felul de tertipuri pentru a-şi convinge clienţii să cumpere mai mult. În această goană după vânzări, nici muzica nu a rămas neexploatată. Ceea ce auzim în timp ce ne facem cumpărăturile ne influenţează atitudinea de consum, spun specialiştii. Poate vă întrebaţi de ce marile magazine difuzează în special muzică lentă. Ei bine, acest lucru nu este întâmplător. S-a constat că muzica alertă, ritmata, îi face pe cumpărători să se grăbească, şi, astfel, să cumpere mai puţin. Din contră, muzica lentă îi…
Citește mai multControale în Piaţa Badea Cârţan
Jandarmii au luat la puricat astăzi Piaţa Badea Cârţan pentru a verifica dacă toţi comercianţii respectă prevederile legale. Controlul s-a făcut între orele 8-10 dimineaţă, iar jandarmii au constat o serie de nereguli. În total, au fost aplicate 12 amenzi. Sancţiunile au fost aplicate deoarece o parte din comercianţi îşi vindeau marfa pe alte spaţii decât cele autorizate de primărie, o parte nu aveau acte pentru a justifica provenienţa mărfii, iar alţii nu aveau afişate tarifele pentru produsele oferite spre vânzare. De asemenea, jandarmii au mai dat două amenzi deoarece…
Citește mai multNaţional / Saloane de înfrumuseţare cu produse expirate
În perioada 14 – 18.02.2011, Autoritatea Natională pentru Protectia Consumatorilor a desfasurat un control privind serviciile prestate de saloanele de infrumusetare (frizerie, coafura, manichiura, pedichiura, cosmetica, piercing, tatuaje, micropigmentare, epilare, tratament si machiaj cosmetic). Controlul a cuprins 1006 operatori economici constatandu-se abateri de la legislatie la 798 dintre acestia (79%). Pentru nerespectarea prevederilor legale au fost aplicate 467 de amenzi contraventionale in valoare de 1.328.750 lei si 533 de avertismente. S-a dispus masura opririi temporare a prestarii serviciului, pana la remedierea deficientelor, pentru 161 de operatori economici care prezentau abateri. Totodata,…
Citește mai mult